Bullbak

Nu är det mysbak i Björkiz. Kanske det sista?
Al bakar kanelbullar, jean skriver blogg samtidigt som jag knåpar ihop en presentation till MamaSkank för en tävling vi vill anmäla oss till. Sista anmälningsdagen är imorgon. :/ Ute i god tid!
Simon pratar i telefon. Jag tror att han pratar med Elin, men sen så har jag ju ingen aning heller. Han kan lika gärna snacka med tomten om mina julklappar nästa år. Nu kom han. Jag försökte prata med honom, men han viftade med handen och visade att han fortfarande är i telefon.

Något som är underbart med detta mys är att vi lyssnar på Gorillaz. Latin Simone. Mm. Ljuv musik värmer min arga själ.

Kommentarer
Postat av: sandri

snygg layout- gänget!

vill någon hjälpa en invalid apa med det så kan denne görna höra av sig. igen.

hur går det med huset? vart ligger det`?

2009-01-18 @ 15:06:50
URL: http://bigyellowtaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0