Syskonkärlek

God afton.Befinner mig för närvarande på wallingatan 4B.
Nu kan jag meddela att jag är sjuhelsikes trött. Jag somnade omkring 1 igår natt, för att sedan vakna med jämna mellan rum ungefär varje timme fram tills jag skulle upp och jobba klockan 6. vaknade, trött. gick upp till jobbet, slutade halv 2, gick hem, satte mig här, gick till axel för att repa halv 4, åkte till hisingen för att spela klockan kvart över 5, spelade klockan 7, åkte hem och åt och hamnade här. jag är trött :( stackars baby mig. men jag vill inte sova ännu.

Jag och robert har iallafall roat oss ikväll med min laptop. se :


det ser roligt ut tycker jag. nästan som ett cd-omslag.
den unga mannen på bilden heter robert.
Vi har haft det kul. han har också en laptop, men jag tycker att min är finare. dessutom har inte roberts såna coola videoeffekter som min har.

Nu saknar jag min alexander jätte mycket. det känns som att jag inte har träffat honom på flera veckooor!!!
konstigt hur man kan få abstinens på en annan människa. men det är så ledsamt att sova ensam!! men kedin (min kudde) är inte helt fel att skeda heller. men han är inte lika lång och varm och gosig som min bullebjörn. men jag tror att han är lite trött på mig, med tanke på att jag till och från är lite pms:ig och labil. men det är nog för att jag har slarvat med de små pillren. oj, för intimt.

en väldigt bra sak med björkhults invånare är att alla har 3 som mobiloperatör. det är bra, för man kan skicka gratis sms.
exempel: jag skrev ett ytterst viktigt sms till sliffe :
"Obs! Glöm ej att mata christoffer!"
Svar från sliffe:
"Han kan äta själv"
det var roligt och bra, för nu vet jag att christoffer kan äta själv. (när han är med simon).
undra hur det går i stugan nu... undra om tolle känner sig ensam och övergiven av mig :/ stackars gullekatt.
ibland skojar jag och säger att tolouse ser ut som en arg minigorilla. fast det är sant. och roligt.

frågan är om någon tycker att mina blogginlägg är roliga. jag tycker iallafall att det är roligt att skriva dem.
OJ! nu ploppade precis Ä:t på mitt tangentbord av, men som teknikern jag är så fixade jag den på plats igen. HIGH TECH!
jaja. godnatt små duvor sov en trevlig natts sömn.
Peace/ jeanie

Kommentarer
Postat av: vicky

det ser ut som om robert har he-manfrisyr och en hjälm gjord av händer.

2008-09-22 @ 14:22:17
Postat av: amandah

jag skulle väldigt gärna veta vad christoffer är. för även om han har gris-drag så skulle man lika gära kunna tro att han är en alien.. faktiskt.

2008-09-22 @ 19:13:53
Postat av: lillan

han är en christoffer! bara

2008-09-22 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0