Lite Jason Mraz, Emma, Amandah, Kungs och Kir.

Fullspeckad helg vi har haft jag och alejandro må jag säga. Inte den sämsta heller!
Fredagskvällen började och slutade ju inte helt fel med Jason. Åh gud, vad jag älskade det. Det kittlar i kistan när jag tänker på Sleeping to dream, No stopping us, The dynamo of volition m.m. Jag spelade in lite på mobilen så att jag kan gå tillbaka i minnet och le en gång till. varför spelade jag inte in allt? HMM!

Sen var det inte alls helt fel att träffa Emma och Amandah i Svalöv heller. Rättare sagt var det riktigt gosigt! Emma bor i ett jättefint "studenthem" (?) med en jätte fin trådgård. en väldigt mysig altan med. Men det fanns en läskig stenpojke där som inte var så fin. Han skrämdes mest. När jag skulle upp och duscha imorse så drog jag bort duschdraperiet och fick lätt hjärtattack när mina ögon mötte stenpojkens. Jävla skrämpojke.

Iallafall så har vi väl haft lite utav en festar helg
. Jag smakade på Kir för första gången, gott. Sen vart det Kungs, några skisspennor ett block och fantasi, sen vart det krök, sen vart det William som allvarligt ville gå upp på sitt rum och lyssna på SOAD ensam med söta lilla jag. Tack som frågar. Emma bjöd på kyssar och jag bjöd på bröst i kameran. Alejandro var snyggast i sin nya frilla och det var trångt i sängen för alla ville ha en bit av varandras kaka.

Nu är helgen över
och det är trist och ledsamt. Jag vill ha samma helg igen, fast med mera pepp, mindre huvudverk och billigare öl, mat och allt. Vi var fressten på en loppis med! På tal om billigt.. köpte en Te termos, en Te kanna och en fin tallrik. På vägen hem köpte jag pringles.

Nej, men nu ÄR helgen slut
, för nu är det officiellt måndag, även om det fortfarande är söndag för mig i min säng. Nu skall jag och Alleman kolla på en film. Undra vilken. Fick några mysiga filmer av Emma i Svalöv. Science of Sleep tex.
Well well. Nu lyssnar jag på Mr. Mraz och jag får en liten orgasm i öronen. GUD ÅH GUD. Fast gud finns ju inte. Taskigt läge. Godnatt små duvor. Kurra lugnt. Puzz <3 / Eran Jeanie

Kommentarer
Postat av: axel

jag tycker du skall komma fram ur din drömväld "jeanie" och börja skriva ditt riktiga namn JENKAN!!!!!!

2008-09-30 @ 21:08:27
Postat av: amandahaha

jag tycker att den helgen gjorde veckan trist och tråkig. men detär så alla helger ska vara!

2008-10-07 @ 16:58:21
URL: http://pusskontrollant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0