hej.


igår fick vi internet. eller jeaniejean köpte internet igår. ett sån där jätteliten smart grej som man kan flytta runt. så nu är vi alla glada. jeaniejean har också köpt en laptop, det är den vi skriver ifrån nu (lillan och jean) . jean är jätterädd om sin nya dator, och det är bra. vi äter popcorn, men jean får mata mig för jag får inte ta i popcornen och datorn samtidigt, det blir fula fettfläckar då. så jag har det gött. mmmmmmmmmmmmmm popcorn........
jag (lillan) ligger just nu ner i el soffa de björkhult och jenie sitter brevid och säger saker som att popcornen smakar prutt och "EN HÄST". hon matar allts¨å mig med popcorn, och nu hämtade hon en varsinn folköl till oss. axels öl. men det har vi inte sagt. det är sånt vi gör.

vi är fyra köttisar som bor i en liten stuga. nu ljög vi. vi är inga köttisar, vi är o-köttisar, så vi har inget kött i björkhult. förutom vårat egna kött som sitter på våra kroppar, och tolles, jeanies katt. och christoffer förstås. christoffer har rätt mycket kött på kroppen. men det syns inte så väl utifån. just nu har vi mest öl och bönor i vårat kylskåp. iallafall. eftersom vi vet att vi har typ one million fans så skapar vi nu en blogg. FETT.  läser ni inte så dör ni. vi kommer nog skriva lite mer om varför när hur vi hamnade här, men det tar vi en annan gång. hejdo.
kyzzzzz och zmek  /jeaniejean och lillan

vi ligger och chillar

Kommentarer
Postat av: emzizizizi

ni är visst köttisar. dom största köttisarna som finns jöööö

2008-09-20 @ 16:48:57
Postat av: lillan

okej men säg inte till nån att vi har allt kött i källarn d¨å

2008-09-20 @ 16:49:57
Postat av: axel

SVIN !!!!!!!!!!!!!! MIN FOLKÖL

2008-09-21 @ 00:49:12
Postat av: vicky

björkhult 4-life niggah!

2008-09-22 @ 14:11:09
Postat av: vicky

björkhult 4-life niggah!

2008-09-22 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0