U.R.A.Q.T


hej alla småsnyltare. WHATS GOIN'''' OOOON i björkhult kanske ni undrar. antagligen eftersom ni gick in här.

Elin, våran egen lilla hus-piga bakar broed, skitgött broed. Och diskar. Herregud vad hon fiskar och donar den jäntan.
Hon lagade mat till alla oss idag också. Skitfint tycker iallafall jag (lillll)  för tidigare ikväll när jag satt på tåge hem från jobbet, trött och hungrig jävel skickade jag ett litet sms till Jean med frågan "har vi någon mat i björkhult än?". Jag fick ett ganska kort och konkret svar, det stod "nej". Tänkte stackars lillmagen min som bara fått i sig en macki och två bananas på hele dagen. Tufft för en knegare som jag. Ok tre koppar kaffe också.
Och då mina vänner, då blir man glad i lillsjälen sin när en liten ljusrödhårig nätt muskulös elin står in da kitchen and cooookin some foood när man kommer hem.
Ja det blev en lång historia om vad Elin gör. Alejandro sa precis på sekunden just precis "vad duktig du e eeeeeliiiiiiin". ja, ni hajar.
(när jag kom hem förresten så var alejandros füräldrar här. det var väldigt trevligt! Vi gillar besök här i björkhult.)


Alejandro och Jean sitter och lanar. SKITKUL. såhär kan det låta:

"fina vara hus e nu"...........
"jag attackerar dig där nere"
"oj inte sa jävla gött"
"skickar du ner soldater eller"
"a jag är påvag...........dom kommer nu"
"jäklar va långsamma mina gubbar är"
"jag håller på å bygger ett torn så vi kan skjuta lite på dom"

"fan vilket bra team vi eee"
"mm det är bra"
"nu kommer det en till båt här"

dom är fan sjuka...



Jag, lillll. Jag sitter i soffan, med datorn i knät. letar lägenheter, skriver här och har paltkoma från middagen. Ska snart gå ut till lillsugan min och hämta en sladd så vi kan listening to some gooood music. gillarlaja!

Justja, nyheten att björkhult har en egen grupp på ansiktsboken. fyfan va najs.

simon är någon annanstans. helt klart för han är fan inte här iallafall.

hejdå fetgökar.



Kommentarer
Postat av: axel

tänker krossa samtliga männsikor på AOE

2008-10-30 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0