Uppdatering

Nu är det fest, den som inte är här missar någonting.
Linneéa dricker ealr, Simon dricker earl och tar av sig mina kläder, för vi har bytt kläder. Jag heter Jean och är eran programledare för kvällen. Al dricker earl coh mikael dricker vatten, för han skall köra hem. Jag dricker hemmagjorda drinkar och vi lyssnar på Linneéas skitmusikö. Dassigt, kan mann tycka. Jag tycker ju det iaf-.
Jag saknar mina vänner, ni skulle vart här era idioter- Ni är ju riktigt fula som bangar. Nu sjunger simon fel i micken. Mikael satte sig bredvid moi. Nu skall vi ha det gött. Varför kan inte fiskar andas på land egentligen ? Och är "hoppande bönor" levande, eller bara bönor som inte har någon själ, men hoppar ändå? Varför slutar aldrig fulla alejandro och simon att sjunga? Varför slutar aldrig fulla linneaá  att dansa? Varför kan jag inte skriva ordentligt? Dessa är frågor som krestar i mitt huvud. Åh herre gud min skapare, dom satte just på värdlens bästa låt. Det är en låt med ett pojkband. Mikael vet inte vilket. låten heter iaf Bye bye bye. "it aint no doubt, Baby Bye bye bye!"

Just hit me with the truth.
I live for you and me.
I know that i cant take no more
I wanna se you walk that door, baby bye bye bye.
I just wanna tell you that i've had enough
BYE BYE BYE
Det var tydligen N*sync. Dom är så jävla syncade.

ALL THE GIRLS STANDING IN THE LINE FOR THE BATHROOM.
Linnea tog över, med en bra låt :)
sen kan jag inte mer av den stexten, den är svår och snabb. Undra om det är pharrel wiklliams i den låten, det låter minsann så, lite grann.



FEZT

Kommentarer
Postat av: Louise

en mikael :O

2008-10-06 @ 15:30:51
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: snålis

du och remman skulle kunna vara syskon. eller lovers.

2008-10-12 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0