YOUR PROTECTOR.


visst gillade ni våran senaste film!


En sak som jag både gött och inte gött med mig är att jag har sån jävla koll på allt.
typ imorse ringde en från 3. och det enda jag kunde säga var "okej" "jag vet inte" "ööhh" och  typ "jo det funkar bra". han skrattade lite åt mig. hade jag också gjort om jag var han. 
alltså sjukt. och liksom, är jag den enda i hela världen som inte visste att usa valde ny president igår inatt eller vafan det nu var!? Det kan ju faktiskt vara för att vi inte har några tv-kanaler i björkhult... men annars har jag inte mycket koll heller ska jag säga. . . jag har hört att man får reda på mycket saker när man kollar på tv. typ nyheterna och sådär. man hänger liksom med i svängarna, if you know vad jag menar. det kan jag inte påstå att man gör här. nä. 
tänk om liksom det helt plötsligt skulle börja spridas värsta dödliga jättesnabba smittan över hela sverige, eller världen och här sitter vi i björkhult och inte vet någonting. och sen när vi går ut så är alla döda!! för vi dör ju inte eftersom vi inte visste om det. fast sen dör vi. när vi går ut. men vi vet inte varför. sjutk. men det är ju gött också liksom. och det är ju gött att usa fått ny president också. den där obama ska väl vara bra har jag hört. det är ju gött.

och nu ska jag berätta! att nu är jag sådär själv i björkhult igen! och det ska jag säga er att det kan vara skönt ganska ofta. dom få gångerna man faktiskt har hela stugan för sig själv. Alejandro tog precis sista steget ut ur björkhult och iväg far sliffe, jean och al i sliffes lille benny. benny gnisslar. Sliffe ska på dejt. haha. haha. förlåt. det är fint. Jean och Al vet jag inte. Hörde nåt om nåt rep. Nu är det ju så att alla i Björkhult förutom jag är med i bandet mamaskank. liten jävla outsider.
Men jag ska faktiskt åka in till stan snart. det tycker jag är skitgött. 
Om det är nån som är sugen på att dela en lägenget i stan med mig förresten så är det bara att hojta! det är en trea, billig och fem min med buss till brunnsparken. you cant resist liksom. komigenrå. fram till januari. jag är seriös!

Nu ska jag diska hela björkhult känns det som. och sen står björkhult empty, för sen DRAAAR JAG.  woh. sånt kanske man inte ska skriva här. då kanske det kommer nån mustkrabba och gör intrång i våran boning. (det har jag gjort en gång, och det var inte ens när vi bodde här. mmm, memories.  men det är en annan historia) 
Fast musrkrabborna dom kan få ta marmelad om dom vill. har en bob ståenes i kylskåpe som jag envisades om att köpa på våran första stormatshopping. men den bara står. hehe. förresten så har handtaget till kylskåpet gått sönder. av. borta. kvar av det finns bara två små bitar som man får försöka dra i när man ska öppnat. det är både spännande, roligt, tråkigt och jobbigt. och både jag och elin schmelin har skurit oss på den. aj. :(  


om man trycker lite fel när man ska skriva hotmail så kan det bli hormail. det är den ni kan nå mig på på torsdagar

ajöss./lillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0