utflytt inflytt flytt flyt

hej kamrater.
ja det är i flyttartagen stora flyttaredagen här i björkhult och det här är antagligen sista gången jag skriver i björkhults-bloggen. iallafall som en björkhultare. kanske att man får skriva en litet gästinlägg nån gång. det hade väl vart fint.
jag flyttar ut, elin flyttar in, och alejandro är och hjälper sin gammel-nånting ocgh flytta. mycket flytt.

Jag flyttar ju alltså in till göteborg, masthugget, och det ska bli gött. fast jag kommer ju sakna björkis lite, och alla björkisar :(:(:(:(  
vi har haft änna fina stunder under dessa få månader. *MeMoRiES* 
men azzå jag ska ju inte lämna björkis för gott. jag kommer ju vara här och hälsa på då och då och se till så att chris får folköl. och björkizarna kommer nog hälsa på mig också. om jag känner dom rätt. :)  en sak som jag kommer sakna jättemycket är all go veganmat vi (dom andra) lagat. GEMENSKAPEN i matlagningen. gemenskap som är så viktigt. vaa, eller vad säger ni. m ni hör ju liksom. GEMENSKAP. mmm. sånt lär det inte bli så mycket av i mitt nya boende.gemskap i matlagningen alltså. då vi är en vegan, en vegetarian och en köttis. (köttis låter illa jag vet men det är det ju också). så jag hoppas att när jag kommer ner och hälsar på i björkis att dom bjuder mig på den fina veganmaten som dom är så bra på.

nu ska jag försöka packa ihop resten av mina grejer. för mycket grejer. sen beger jag mig, snart är jag ingen björkis längre. bara lite kanske. 
nu sitter jean hör bredvid med katta i knät. mysigt. hon städar lite, för snart kommer elins mamma med elins pryttlar.höhö. simon sover. han är trött. och jag vet varför. han sov nämligen inte många timmar, och på ett hårt golv inatt


Nä, dags att runda av. så jag får väl tacka för mig helt enkelt.*TåRiZ*
ses på stan! 
pözzzzzzz


och ett litet speciellt hejdå och tack sådär till jean, alejandro och simon. tack för den här tiden. HAHA.
nu ska jag våldta jean.
kköxzz


/lillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0