Svenska lärare? Majsost.

Ojsan!
Jag ser stolt hur björkhults läsarstatistik skjuter i höjden. ironi. nej, men vi har faktiskt några fler läsare än innan.
vi är så jävla etablerade..

Ja, här sitter man då, smått påverkad av den stackars halva ölen man tryckt i sig en söndags kväll. Sliffot lagar lasagne, alejandro promenerar, elin installerar sig, chrille e packad, tolle e ute och jean skriver. sKRIV. MUZT.
Nu undrar ZimpoH hur man gör låssas ost.

Såhär:
MIXA
450 gram fryst majs
2 msk olja
några deciliter vatten, tills den får en konsistens som lös puré.
krydda efter behag, med t.ex salt. :)


nu kan ni alla gå hem och bli veganer och sitta o mumsa på majsost. m-mm.
nu är jag för trött för att skriva stora bokstäver i början av nya meningar och diverse trams. vad är poängen liksom?
säg nu inte att du är svenska lärare, heter lille-mor a** raderat efternamn**s och skall rätta mig. FÖR JAG BRYR MIG INTE.
ja e bah så cool. wiie.

Puckade jävla cp lillemor. NE JA SKOJAH!
förlåt lillemor. jag tycker inte detdär om dig. jag suddar över efternamnet nu så att jag inte kan bli anmäld.
SÅ. mmm, gott de ska bli med lasange. ZimpaH är arg för att ingen hjälper honom. han är en BITTERFITTA.
En riktig mustmamma.

Nu jävlar anamma har ni något att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0