Elins första blogginlägg ever.

Jippie, äntligen en äkta björkhultare!
Ehmm...
*näsryck*
Eehhh..

Älskar mitt nya lilla pytterum på 2 kvadrat (trots att chrille kryper upp mellan mina ben varje kväll, fast jag vågar inte erkänna att jag gillar det). Bjoerkhult 4 life!

Nu tar jag över. (JEAN) Jag skrev åt Elin, medan hon spelade sims. Det var så förbannat jävla tråkigt så jag tog över helt enkelt. Nej, nu överdrev jag, Så tråkigt var det inte.
Jag sitter med ZimpaHs data i knät för ömväxlings skull. Elinsmelin spelar The Sims 2 som sagt. Alejandro är på promenad. Chrille sussar. Tolle är ute o busar. Bussa. ZimpaH jobbar hårt i gammelbranschen. Det är synd om han, han får bussa till jobbet. Stackarn. Nej, men skämt åsido, det är rätt synd om ZimpaH. Han blidde av med sin jacka och sina nycklar igår. Nu kan han inte rida Benny mer på ett tag. Stackars Benny får stå och ruttna. Kanske bli med barn. Smart bil om den kan befrukta sig själv. Okej, smygkvällshumorn attackerar. JEANBEAN. Kvällssmygaren. Smygpruttaren. Pruttbönan.
Skön böna. Elin den sköna bönan.
Sliffe den klantige.
Min mage gör ontiont. Börjar få stressmage. Lite bara. Orka det, nej nej nej. Senast det hände blev jag en mara. kattamara, satkattmara. Satekatta. Satans klösekatta.
Ballo uro. Smuro. Smulor. Ordvits? Nej.

Orkar inte skriva, drar en lyra.
SMUTZ

Kommentarer
Postat av: liscanini

okej, jean. nu har jag liksom fått in en picture. hur kan man fortsätta med bild efter bild efter bild, så fint som ni har det?

finns det plats i erat kollektiv förresten? min fru letar stuga.

ta kand om er och kolla hänvisningen till er från mig. (ofta jag har fler läsare än ni?)

powsel

2008-11-09 @ 18:27:16
URL: http://bigyellowtaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0