billie the vision and the dancers och popcorn med för mycket salt

Ligger i sängen med datorn i knät, billie the vision and the dancers flödar från mina högtalare som står under sängen(hade inte plats någon annan stans) och bredvid mig finns en stor popcorn skål med mycket mycket salt i .. Mums!!

idag har hela björkhult varit på julmarknad på röda korset. både bra för våran plånbok och för världen(att handla på second hand asså) jag var helt galen där bland julpyntet. älskar verkligen julen. dom andra här tycker jag är töntig men jag tycker det är så fint. jag skiter la i allt det här med jesus och de tre vise männen, men jag gillar allt det mysiga.. alla ljus, bakandet och det känns faktiskt som att alla blir lite mysigare och trevligare under julen. man kan liksom umgås på ett annat sätt. komma nära varandra. jag gillar det =)

mitt rum är nästan klart nu .. fattas bara en spegel och lite hyllor. det är fint.  alla som vill komma och titta och mysa i min säng med billie the vision, saltade popcorn och en stor kopp chai te är jätte välkomna=)

livet är fint ändå.. när man har det så gött som jag har nu, då är livet väldigt väldigt fint =)

//Märtha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0