Brist på värme, spelfel och ett nytt år!

Men hallå!
Blev glad när jag såg att vi hade haft en del besökare, trots bristen på inlägg den senaste tiden.
Treligt att ni stannar trogna... tjänare...

Ikväll spelade MamaSkank på UnderJorden i GBG. Det var en lustig spelning med många överraskningar. Alexander som sedan tidigare har slutat i bandet var stand in för axel som inte var med. Vi spelade fel i b.la. CLOWN.
Men men men. Ovisentligheter.

Ni som inte var med oss på nyår vill förståss veta vad vi gjorde på nyår?
Jo, vi var i Björkhult.
Slut. End of Story.
Nej.
Jag kan dra ut på det. Vi var i Björkiz, åt middag, åt eferrätt, dansade dansant, gjorde samma sak och sen åkte några och några väldigt väldigt fina stannade kvar.
I julklapp fick vi en brandvanare av Barro och Viktor, det var mycket omtänksamt och det tackar vi för!

Just nu är det äckligt kallt här. Tur har ni som sitter hemma i era varma hus med golvvärme och dusch i samma hus som huset!! När jag fryser brukar jag nämnligen vilja duscha i extremt hett vatten för att kroppen skall skållas och bli varm och god, men det går ju inte riktigt nu. Ser inte poängen med att springa ut och brännskada min hud för att sedan få köldskador när jag springer ut i minusgraderna och iskylan för att komma in till sängen igen. Dessutom är duschen inte varm nu för vi har inget drapperi.

Nu fryser jag så mycket att jag skall gömma mig under täcket en stund!
pussiga mustar till er <3


Skål för Björkhuöt 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0