rapport

ja. just nu ligger jag (jeanie) i roberts säng i min moders hus. alltså spenderar jag inte natten i björkhult. det är rätt tokigt när man bor så avsides som vi gör, för det går inga bussar tidigare än 8 på lördagar och söndagar. hallå liksom?! vi i arbetarklassen då? hur skall vi skaffa oss vårt levebröd? det undrar en argsint bebis.

ikväll har jag ätit sushi. det smakade bra. mycket bra. undra vad de andra boende i björkhult har käkat. säkert bönor. :) hihi. det är det enda man kan äta i björkhult. och öl till. trött på tjöt. trött på bönor. det känns som att ingen kommer tycka att det är roligt att läsa om våran brist på mat och egna bönodling. nu skall jag sluta tjöta.

jag trivs bra i björkhult hittils. och det är skönt att tolouse har vant sig nu, och verkar också gilla det en del. christoffer med. påminn oss om att vi måste lägga upp bilder på alla boende i björkhult snarast.
här har ni en bild på tröttis jag i sängen (nu) :


förut idag var jag och lillot jätte uttråkade (ungefär samtidigt som vi skapade denna blogg) och tog en massa snygga bilder, dom bilderna var rätt coola. här är en:


juste!
björkhult bjuder på höstfest fredagen den 10 oktober, det enda temat som gäller då är: inget tema.
om du vill komma kan du skriva till oss i björkhult så meddelar vi dig inom kort ifall du är välkommen.
vi kommer att ha 4 vakter och en lista på vilka som får komma in. *fnizz*

Nu skall jag nog sova. med tanke på att jag skall upp om 6 timmar och jobba. :/
glöm inte att mamaskank har spelning imorgon kväll (söndag) på TeenDream eller DreamTeam eller något på hisingen klockan 19:00, eller 20:00 jag vet inte! aah!

pruttkaka och bajsmos / jeanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0