mat. maaaat. mat, maaaaat



Hejsi. ja igår hade vi folkölsfest här i björkhult. folkölsfest är typ när man dricker folköl och firar att folköl är väldigt fint och firar med folköl. fast jeanie hade drinkar också. Fint. Efterfest var ute i min (lillans) stuga men det var bara alejandro slif och jag (lillan) som hade det för jeanie hade somnat. vi efterfestade med morötter iallafall. Och yeah yeah yeahs.
För övrigt så har jag den bästa musiken, ni skall aldrig tro på vad jeanie säger/skriver!

Iallafall. ungefär det här händer i björkis just nu.
På tvn visas scrubs, fast just nu är det pausat. man ser JD och doug hela tiden. stillbild.
Jag (lillan) sitter i soffan. bara. gött.
Slif grejar i köket. diskar sin mattallrik tror jag.
Alejandro borstar tänderna. det är viktigt att man gör det varje dag.
Jeanie är i knugsbackat och simmar med elin. på en simhall.
själv får jag alltid feber när jag simmat i simhallar
Christoffer gör inte så mycket han heller, sitter på soffkanten, väntar på att scrubs ska sättas på igen. otålig som fan.
Tolouse ligger nog under alejandros och jeanies säng.

Idag fick jag riktig mat till frulle eftersom simon precis hade lagat det när jag kom in klockan två. det var gott.
wokade grönsaker i kokosmjölk eller nåt med ris. gott.

Ikväll kommer vi ha en jättefin gäst i björkhult, det är nämligen Amandah som kommer ner från dalsland eller vart det nu är hon håller hus nu för tiden, där hon går på folkhögskola nu. Henne saknar iallafall jag jättemycket. Så ikväll ska jag åka in till stan och möta henne på centralen. Sen ska vi hålla till här och ha det fint. Väldigt fint.

dags att runda av. over and out. /lillllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0