it's time to pretend

Hejsanj alla småsnickare jag befinner mig i åsa just nu (det där andra hemmet. eller första. vad man vill) alltså är varken jag eller jean i björkhult nu. Inte Slif heller tror jag. Alejandro befinner sig fortfarande i skåneland. Fast så kanske man inte ska skriva för då kanske nån går dit och gör inbrott.. creepy...Men ni kan vara lugna, jag har sett till så att både Tolouse och Christoffer har vatten och bröd. Fast tolouse äter mer är christoffer. Egentligen kanske man inte borde få skriva i den här bloggen om man inte befinner sig i Björkhult. Det är ju trots allt en blogg om björkhult. i björkhult. BJÖRKHULT. Jag har iallafall har fått äta riktig middag nyss, och inte bara bönor och öl. Okej det börjar gå till överdrift det där med bönor och öl vi  har faktiskt annan mat i björkhult också. ibland. hö. Snart ska jag ta mig en välförtjänt dusch i en dusch som man kan duscha i utan att bränna sönder sig och som inte blir som ett badkar efter tre sekunder. Jag längtar.
Inatt ska jag sov här i åsa. Ijenklien skulle jag åkt tillbaks till Björkhult men egentligen finns det ingen anledning att åka i nästan en timme bara för att liksom. Så im back in Björkhult imorgon istället. 

Igår var jag som sagt ute och gjorde stan och det blev minst sagt en konstig kväll fan. Den slutade sämre än var vi tänkt från början men den slutade också bättre än vad vi trodde sen. crazeeyyy. Först var vi sju, sen blev vi sex, sen blev vi fem, sen blev vi två för jag och Olle var dom enda som ville bege oss till riorio och bam bam och då gjorde vi det. Det var kul.Vi hängde vid dj'n och fick dansa till göttiga saker som strokes, MGMT, n.e.r.d och justice. så är man rätt nöjd. Jag tror klockan var runt halv sex på morgonen när jag och Olle landade i min jättesäng i Björkhult. vi njöt.


Nu ska jag gå och umgås med min familj när jag väl är här.  äcklig puss och för hård kram /  den lille

såhär såg våran altan ut dagen efter våran inflyttningsfest:




och såhär ser jag och tolouse rumpa ut



dissen....

Kommentarer
Postat av: all the girls standing in the line for the bathroom

tack för gröten å kaffet å sängen å fina sällskapet! pusssss

2008-09-21 @ 23:35:05
Postat av: Alina

haha måste vart kul!! :)

2008-09-21 @ 23:40:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0