Jag är ute och cyklar.

Hej hallå svej svallå.
Hur mår NI???
Jag tänkte att ni kanske tröttnade på att läsa om oss, ni kanske vill berätta hur ni mår?
Eller berätta någonting annat?'
Det är stora berättare dan idag! Berätta något för oss om du vill :)

Jag kan berätta en grej då, eftersom att det är en stor berättare dag.
grej:
Nu ser jag Emma Stjärtzells bil rulla in utanför björkhult. Eller, hennes mammas bil. Hon kommer snart! AAAH! Spännande...
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, NU!!!! :D:D:D:D:D
"Hallåå!" Skränade Emma Stjärtzell :) <3
Alexander berättar att vi sitter i köket för att det är mitten av huset.
Emma tycker det är fint.
Nu kommer Lillet med.
"Hej min lille mus" Sa Lillet för att välkomna Emma.
Lillet smeker sin fete mage.

I Riket föder en kvinna ett barn som har ett huvud som en vuxen man.
Det var så äckligt så att jag inte kunde äta klart min frukost imorse.
SÅ GÖTT. säger nån.
Linnea äter för 2. Med sitt barn. Pita, pommes, salsa, guaqi, färsasgött.
2,2 alkohol varm o kall. Goett.
Alexander funderar på Lördag på kalas att köpa sån o blanda ut. inte den, men att blanda ut med den.
"STICK FRRRAM NÄSAN NUEE!!" skränade Linnéa. Till alejandro. LÄSKIGT.

Idag när linnea kom till jobbet låg en typ 6 papper lång lapp där det stog "gör de o de o de o de" o massa lådor. linnea blev så jävla arg.

Prutt luktar ibland bajs.
Men bara ibland.

INGEN SOM VET INGEN SOM VET.
VART TOG DEN SÖTA LILLA FLICKAN VÄGEN?
INGEN SOM VET INGEN SOM VET!

Men shit linnea slutar aldrig BITCHA om att hon vill ha internet.
Nu ska hon fan få det.
TJÖTMORSA!

"Du e ute o cyklar jennifer"
"Hon e full"
"Ja de tror ja när hon sitter där med en gigant framför sig!"


PUZZAH o SMEKAH <3

Kommentarer
Postat av: Liscanini

hej kollektivet.

Jonas The Man Nilsson sitter här brevid och visar mig vägen till veckans blogg(utnämnelse veckans guru till er). sjukt fin blogg vekligen och kul med en kollektivgrej utöver(innom) husets väggar.

om någon av er vet hur man klistrar in pix så som ni har gjort på borden överst så tycker jag att den vänlige/-a själen kan ta och berätta vilken htlm-kod alt vilken inställning som ska ändras. jag blir fett glad av små grejer, en dag blir liksom gjord.

ta hand om er och fixa bild på grisen.

2008-10-31 @ 16:59:09
URL: http://bigyellowtaxi.blogg.se/
Postat av: Liscaini

tack! jag ska göra mitt bästa för att fixa det på bästa sätt( : see you around

2008-10-31 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0