Dagen efter...

"My hips don't lie" - sjöng jan när han trampade förbi mig i björkhults vardagsrum. jag, jean, sitter på en madrass på golvet. det är jättebehagligt. jag lovar. jag är riktigt riktigt trött idag, och har varit det hela hela dagen. jag har sovit kanske 15 timmar sedan igår klockan 03. eller idag klockan 03. det beror ju på hur man vill se det.
just nu i björkhult: (bokstavsordning)

alexander
amandah
christoffer
jan
jean
lillan
tolouse


idag har vi sett på tv mest. ätit pizza med.
scrubs mest.
nu ljuger turk för carla. dumt. men han skämdes över en grej.
nu har jag suttit framför detta inlägget i 25 minuter.
jag har börjat tro att jag inte har något mer att skriva.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0