Pest eller kolera?!?!

Mmmm, björkhult.
I björkhult nu:
Elin som diskar o plockar
Jennifer som bloggar o lyssnar på dixie chicks. Egentligen lyssnar båda på det. Vi tycker om det.

Nu är det officiellt:
Linnéa skall flytta ut :(
Elin skall flytta in :)

Det blir en liten omställning i Björkhult till nästa vecka.
Det är ledsamt att Lillot flyttar ut, men trevligt att Elin flyttar in!
Elin kanske kan skriva en kort beskrivning av sig själv i bloggen?
Tvivlar. När lill flyttar kommer de bara vara ja o chrille som bloggar!
crazy stuff.

En annan omställning är att jag börjar jobba på måndag nästa vecka.
Teleperformance. Som en såndär jobbig som ringer upp och ställer frågor och försöker sälja saker per telefon!
Gud vad jag skall ringa mycket.... Tråkigt värre att jag kommer sluta jobba i GBG klockan 9 varenda jefla kväll. :/
Men det kan ändå vara värt det. Pengar pengar pengar. pengar pengar pengar.

MEN VA? varför höjde ljudet på PA't sig själv? MYZSCXKHO!
I'm mad as hell and can't bring myself to do whaaat it iiis you think iiiiiiiiii shooouuuld!
sjunger dom.
mmmm, nu kom det biezta på låten. jag sjöng med.
"jag gjorde min egen säng och sover som en bebis"
internskämt.
mitt och alejandros sådant. det är det biezta med min man, min och min mans internskämt. dom är interna. intima. BAAA!

just nu har jag rätt muffig humour. Humöre. humirre. Nej ursch, jag skall smitta någon. alla kan se mitt ansikte. allt jag inte kan ta bort. alla vet. steppa ut. så att du inte glömmer av hur vi spelar spelar spelet. alla gånger springer jag in i mig själv. här står jag. bara en annan dag. alla ser likadana ut. du skall aldrig se mig gråta, aldrig se mig gråta. ALLA VET!!
men jesus. nu ballar det. om du fick välja vad skulle du välja: (pest eller kolera typ)

alt 1 ; spendera 1 år i flames rökrum, och bara födas på det som finns eller glöms där (ex: slatt i gigant, fimpar, vatten).

alt 2 ; ligga en hel jävla månad med han tjocka som jobbar på rumpan bar med sin SNOPP i din RÖV, samtidigt som ni kollar på Kalle Ankas jul, konstant. (då kan du äta allt han lagar, men det blir ju rätt omständigt eftersom att han sitter fast i dig när han lagar maten, och dessutom kanske han inte vet hur man lagar vegetarisk mat).


Nu vill jag att alla svarar!!!!

jag vet iallafall inte vad jag hade valt.... kanske alternativ 2, om jag inte visste hur den tjocke kocken såg ut... men det vet jag... så alternativ 1 då. om jag överlevde.


Nu kom Eléa till björkhult :)
PuZZ och äLsK på alla läsare !!!


Kommentarer
Postat av: amandaah

alltså, ett år i flames rökrum är ju en rätt jobbig situation. och antagligen dör man där eller när man kommet ut. men ärligt talat så tror jag man dör om man har han den tjockes snopp i röven i en månad också, eftersom man inte kan bajsa och då spricker man och det blir så jävla ÄCKLIGT JU! så jag tror jag väljer rökrummet.

2008-11-08 @ 13:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0