söndag.


inlägg från en liten.


halluuuuuuuuuuuuellör. det är söndag i björkhult och klockan är strax efter fem och en annan sitter ensam i stugan. där det är söndag. söndag är det överallt. 
Simon, han jobbar. kör sån där bil och åker runt och hjälper gamla människor. det är väl gulligt. Jean och Al är hemma hos jeans pappa där pappan inte är. det är nog därför dom är där. Gött kan dom ha det för det är bergis varmare i det huset än vad det är här. Här är det fan skitkallt. jag har ju chris förstås. men ska jag vara riktigt ärlig så är han inte mycket till sällskap då han mest  bara sitter i sin griskorg och säger ungefär ingenting.

Vad gör man när man är själv i björkhult kan man ju undra. jaa.. först kan vi ju tacka gudarna att vi har internet här. hade inte klarat mig utan. *ensam tjej*. Så man sitter väl mycket vid datorn och sådär. Sen äter man en macka, eller två. Kaffe dricker man också. massor. jag är inne på kopp nr tre. stor kopp. Vi kan ju tacka gudarna för kaffet också då när vi ändå håller på. och musik. musik. jag är en sån  där som vill ha på musik typ hela tiden. så det är ju gött. lyssnar på musik gör man. sen kan man faktiskt diska och städa och plocka undan lite. FÖR DET SÅG UT SOM SKIT. nu finns det nog nån eller fler som tänker att  "HERREGUD HAR LINNEA DISKAT!!!?? OCH STÄDAT?"!!". för det finns folk som nog tror att jag inte kan det. det kan jag inte heller. men jag försöker. och ibland blir det bra när jag försöker. så nu är det faktiskt skitfint i köket. score. Och så har jag gjort houmus. Det blev gott. Så nu blir dom nog glada. dom andra när dom kommer hem och det finns annat att ha på mackan än smör.

förresten så är jag lite putt. på bajsmunssliffe som tagit ut alla mina kläder ur tvättmaskinen som skulle tvättas och lagt in sina och tvättat före. FASTÄN DET VAR MIN TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stjärtsimon! en jävla stjärt är han. bara går före. tänker på sig själv. hoppas han  läser det här sen och skäms. och sen gör han andra grejer. men det ska jag inte skriva vad det är för det är för äckligt. 

men jag och sliffot ska iallafall äta sånna där potatisklyftor som man har i ugnen ikväll när han kommer hem har vi bestämt.

nä. nu är det dags för kopp kaffe nummer fyra.och sen får vi se vad jag ska hitta på. är ensam till typ tio. fan. man kanske ska passa på att göra nåt som man aldrig gör annars. typ kissa med öppen dörr. fast det gör vi ändå. nä, nåt riktigt riktigt lurigt... hehehhehehehehehehehehehehhe. moaha. *mYsTiCaL*



lilllan  jävel

Kommentarer
Postat av: fanny

vrf kommer du inte hem o hälsar på då? ;)

2008-11-02 @ 20:00:36
Postat av: lilllll

fråga inte sånt!!!!!!!!!!!!! jag har fan skitkul här i björkhult. plus att det här är mitt hem. snorsyster

2008-11-02 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0