Sex and the City feber...



Lite SATC feber.
Klädde ut oss till Carrie och hade det bra.
Alexander är klistrad vid oblivion, SimpoH jobbar.

Well well.
Ikväll skall vi lyxa till det, och oj, vad jag längtar. (Jean).
Alejandrogryta (GOD!!! med brunsås)
klyftpotatis och klyft morötter :)
Tror bestämt att vi kokar några sånadär minikolhuvuden, såna pyttesmå, små som 5 kronor. BRYSSELKOL heter dom ju!!! :) :) :)
m-m-mmm!

Ni kommer väl imorgon?? Det är ju Anti-FRA ikväll på Allé!
Det bästa Allé någonsin annordnat.
Mamaskank spelar, Naboobia spelar och ett till band som spelar ska, som jag (jag är ledsen) inte vet vad det heter.
Men för all del, kom. Jag TROR att det är gratis inträde, men det kan kosta runt 40 :-, det brukar göra det.

Nu kollar vi på Sex and the City :)
Mumz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0