pepparkakor och jennifer med pippi fläta

igår var jag hemma hos björkhults ex linneas lägenhet i göteborg. fin fin var den och öl drack vi. dock inte så möe för märtahs plompa är lite tunn för tillfället. när man skulle ut på balkongen och skåda den vackra utsikten fick man verkligen hålla i hatten, det blåste storm och balkongen var ostadigare än skeppet Vasa när den seglade ut från stockholms hamn. sedan blev det såklart kapplöpning till tåget(börjar bli van) och sedan missade pendeln bussen och det slutade med taxi ut till lilla stugan med snällis till taxichaufför.
sedan när vi kom hem gick simon ut till sin stuga och jennifer och al skulle snutta kudden i sitt rum(jean hade haft så mycket spray i sitt hår så när hon gjorde en fläta kunde hon ställa den åt alla håll och kanter ((crazy)). jag kände mig så ensam att jag kom med kudden under armen och mimmi i handen(min kanin till gossedjur) och frågade om jag kunde få sova med jean och al. dom sa JA:D det var trångt men mysigt. fett värt.
och nu sitter vi här. jean, al och jag och disskuterar inköpslista. mys pys. mina päron och anni panni kommer snart och hälsar på. jag har städat och köpit kakor, pepparkakor. jean tycker inte man skall äta det nu igentligen, hon sa att hon bara äter pepparkakor när det är snö, då sa jag " du menar att du bara äter pepparkakor när du är i sälen och åker skidor*?" då fnissade jean  . jag har saknat mina päron :D fast mest har jag nog saknar sex in the city boxen som jag glömde hemma men som dem nu tar med sig. jag och jean skall kolla hela kvällen och slif och al skall vara våra slavar. för vi bestämmer! (me and jean alltså).

tolle har mens. han är skit sur hela tiden. kattfitta( inget personligt menat)
det märks att chris har blivit lite gammal. han bara ligger och sover hela tiden, inte alls som förut när han alltid var party och hånglade upp alla våra gäster(dåligt)

är lycklig och glad! älskar björkhult och dess invånare! min nya famlij är nog den bästa!

live från björkhult skrevs idag av Märtha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0